Ciekawi jesteśmy co sądzicie o coraz popularniejszym trendzie – o restomodach. Czyli klasykach, które noszą w swojej stylistyce lekki powiew nowoczesności i subtelnego tuningu, a nawet usprawnienia mechanicznego, by przyjaźniej można było się z nim dogadać na co dzień. Mamy w naszych zbiorach Skodę z serii 1101/1102 z przełomu lat 40. i 50., popularnie nazywaną Tudor. Nazwę przywłaszczyła sobie od najliczniej sprzedawanej odmiany – dwudrzwiowego sedana, czyli tudora. Ale tych odmian był cały wachlarz: pikap, sanitarka, kombi, czterodrzwiowy sedan, kabriolet z odsłoniętym poszyciem dachowym, roadster, furgon, a nawet uterenowione dla wojska. Była nawet sportowa wersja, którą czechosłowacka załoga w 1948 roku wystartowała w Rajdzie Polski, wygrywając klasę do 1200 ccm. Nasz tudor-restomod ma też stosowną przyczepkę, więc w komplecie prezentuje się jak iście wiejski obwoźny handelek. Jeśli będziecie odwiedzać muzeum, zwróćcie uwagę na współcześnie zaprojektowane detale Skody, które są wykonane z litego drewna. A może znajdziecie jeszcze jakieś ciekawe akcenty, które z pewnością nie mają 70 lat?
write any text and make custom design that you want to show.
write any text and make custom design that you want to show.
write any text and make custom design that you want to show.
write any text and make custom design that you want to show.
write any text and make custom design that you want to show.
write any text and make custom design that you want to show.
Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.